[oberlist] secera si ciocanul in afara legii

alienka dridu alienka.balan at gmail.com
Fri Jul 13 14:09:14 CEST 2012

Scoaterea in afara legii a acestui simbol in 2012 este e destul de tardiv;
aceasta lege trebuia promulgata acum 20 de ani.
Este adevarat ca in esenta nu  simbolul este "de vina" ci toate
atrocitatile comisie si asociate acestui simbol timp de 5 decenii.

Swastika, la randul ei, este un simbol al pacii si armoniei, unele surse
amintesc simbolul swasticei in mai multe  culturi antice , cu toate acestea
swastika este un simbol ilegal in Germania: "As a matter of public law, the
post-war German law codes prohibit the display of a swastika in any form or
fashion, even if used satirically or as part of an anti-Nazi political
statement. This law is generally applied to the specific five-by-five grid
swastika design used during the Nazi era, however. Several religious
organizations have petitioned the German government for permission to
display other forms of the symbol." (sursa:
http://www.wisegeek.com/is-it-really-illegal-to-display-the-swastika-symbol-in-germany.htm
)

2012/7/13 US Vladimir <us_v at hotmail.com>aceasta decizie a parlamentului din
RM ma face sa cred un singur lucru, ca s-a dorit reducerea influentei PCRM,
deci a fost o decizie politica cu scopul eliminarii unui oponent politic.

> acum, odata ce au fost condamnate secera si ciocanul, de fapt niste
> simboluri (simbolul in sine nu are el vreo vina pentru ca acesta poate fi
> interpretat si altfel), imi vine usor sa cred ca vor urma si lucrarile de
> arta, si ele la rindul lor avind conotatii simbolice, sau cum altfel?
> un lucru e clar, clasa muncitoare risca sa ramina si ea doar in amintirile
> noastre daca nu se vor intreprinde niste masuri concrete pentru sustinerea
> acestor oameni.
> vom trai si vom vedea,
> v.
>

> --
> [...]

*P*lease consider the environment before printing this e-mail!