[oberlist] MD* evnt/film: Saptamana filmului moldovenesc

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Mon Jan 14 10:43:59 CET 2013

Dar cu ce ocazie se face această Saptămână a filmului moldovenesc?

Şi niciun film din epoca de aur a cinematografiei făcute la Moldova Film...

Niciunn film de Mihail Kalik...

2013/1/14 <marius at nichita.org>

> Am intrat si eu pe site-ul ministerului. Nu prea e clar dupa cum zici daca
> e cu plata sau si unde? In Panorama scria ca e la ODEON.
>
> Cine a stabilit care sunt filmele ce trebuie aratate?
> Nikita

Yours very truly,
Vladimir B.

«Iar Iisus, răspunzînd a zis: O, neam necredincios şi îndărătnic!
Pînă cînd voi fi cu voi;
Pînă cînd voi suferi pre voi; Aduceţi-l pre el aici la mine. Şi l-au certat
pre el Iisus, şi au ieşit dracul dintrînsul, şi s-au tămăduit copilul din
ceasul acela».
(*Matei, 17, 17-18*).

* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com