[Oberlist] [Fwd: [incepem] Romanian Stencil Archive update]

Oberliht ober la emdash.org
Mie Oct 11 06:02:33 CEST 2006

cred ca e timpul sa punem si Chisinaul pe harta
stiu ca mai multi din voi faceti stencil-uri, una din posibilitati ar fi
sa le publicati pe www.2020.ro
usv

ps. si apoi, sper sa ne vedem simbata cu totii la Bucuresti, la
deschiderea bienalei.

tel: + (373 22) 735369
contact person: Vladimir Us
http://interventii.info.md/oberliht

Subject: [incepem] Romanian Stencil Archive update
From:    Vlad Nancã <vladnanca la yahoo.com>
Date:    Tue, October 10, 2006 01:14
To:      "incepem all" <incepem la yahoogroups.com>
Cc:      woostercollective la gmail.com

  RSA update

  [for english scroll down]

  Dupa lupte seculare care au durat mai bine de jumatate de an iata ca
vine mult asteptatul si greu de induratul moment al updatetului RSA.
Putem anunta cu mandrie ca arhiva are acum peste 400 de imagini iar
update-ul consta in 86 de imagini noi dupa cum urmeaza:

  Bukresh: no 153 - 194
  Alba Iulia no 1 - 4
  Bacau no 3-4
  Bistrita no 10
  Brasov no 10
  Cluj no 13 - 24
  Constanta no 12 - 14
  Focsani no 1 - 2
  Galati no 1
  Iasi no 28
  Iernut no 1
  Sibiu no 17
  Targu Mures no 2 - 4
  Timisoara no 19 - 22
  Vaslui no 24 - 31

  Multe salutari noilor orase intrate in arhiva. Mult respect pentru toti
cei care ies pe strada si fac stenciluri. Mii de multumiri pentru toti
cei care ne trimit imagini si contribuie la arhiva. Mult respect pentru
fratii de pe this.ro, the-playground.ro si bucharestbusiness.org. Multe
multumiri pentru my man, Vali Chincisan - the man with the webmasterplan
care dupa ce ma chinui eu juma' de an sa pregatesc imaginile pentru
update el le pune sus in juma de ora. Si inc-o data mult respect pentru
oamenii cu sabloane inclusiv pentru cei care inca nu sunt pe arhiva.

  English speakers read here:

  The long awaited loved and hated update of the RSA is here. We are proud
to announce that the archive has now over 400 images and the updtae
consists of 86 ne ones as follows:

  Bukresh: no 153 - 194
  Alba Iulia no 1 - 4
  Bacau no 3-4
  Bistrita no 10
  Brasov no 10
  Cluj no 13 - 24
  Constanta no 12 - 14
  Focsani no 1 - 2
  Galati no 1
  Iasi no 28
  Iernut no 1
  Sibiu no 17
  Targu Mures no 2 - 4
  Timisoara no 19 - 22
  Vaslui no 24 - 31

  Big up to all the new towns inlcuded in the archive. Respect to all the
people who hit the streets with their stencils. Many many thanks to all
the people who send images and contribute to th ever growing archive.
Respect to our brothers from this.ro, the-playground.ro and
bucharestbusiness.org. Many thanks to Vali Chincisan - the man with the
webmasterplan. Once again respect to all the stenciling people including
the ones who havent yet made it to the archive.

Vlad Nancã

http://vladnanca.blogspot.com/
http://bukresh.blogspot.com/

Temporary address: Akademie Schloss Solitude, Solitude 3, 70197 Stuttgart,
Germany
Mobile: +40 (0) 723 24 04 34
Phone: +49 (0) 711 996 1951

Win tickets to the 2006 FIFA World Cup Germany with Yahoo! Messenger.