[Oberlist] [Fwd: [Info_Culture] Newsletter Club A 3/07]

Dumitru Crudu crudu.dumitru la gmail.com
Vin Feb 2 14:42:57 CET 2007

Va invitam Luni, 5 februarie 2007, la Ora sase, la Clubul Literar de la
Uniunea Scriitorilor din Republica Moldova sa participati la o seara
consacrata memoriei scriitorului Gheorghe Craciun.

Vor fi citite fragmente din romanele lui Gheorghe Craciun- unul dintre cei
mai mari scriitori romani.

Moderatori vor fi Nicolae Popa si Dumitru Crudu

În data de 02.02.2007, Oberliht <ober la emdash.org> a scris: