[Oberlist] MD/IT* MOLDOVA la BIENALA DE LA VENETIA!? detalii >>>

stefan rusu suhebator la gmail.com
Lun Iun 11 14:22:39 CEST 2007

da de inactivitatea sintem toti culpabili, in principiu, ce este mai
greu este sa umpli cu continut sau sa oferi publicului international
ceva suficient de inteligent, dintr-un astfel de context cum este al
RepMold nici nu vad cum, cel putin deocamdata.

Ceea ce mi se pare interesant de comentat este ca o echipa de
smecherii (moldo-italieni), care nefiind departe de obiceiurile
Balkanice se folosesc pentru a deturna un Pavilion Fantoma spatiul
ICR-ului Romanesc de la Venetia. Perfect legal, contextul artei
contemporane este si asta un bun pentru vanzare, chiar daca si
umplutura "pavilionului" si "brandul" deturnat provin dintr-o zona
quasi inexistenta.

Stefan Rusu-artist vizual, curator independent
E-mail: suhebator la gmail.com

Center for Contemporary Art-[KSA:K],
Str. Independentei, 1, (Colegiul Plamadeala)
post code 2043,
Chisinau, Republic of Moldova

GSM+37369312435
Tel. +37322 772507,