[Oberlist] MD/IT* MOLDOVA la BIENALA DE LA VENETIA!? detalii >>>

Vladimir BULAT vbulat la gmail.com
Dum Iun 17 13:11:12 CEST 2007

Eu nu vad in ce consta "smecheria"?! Si cine sunt acestia - "echipa de
smecheri (moldo-italieni)"?. Eu zic ca mult mai productiv e sa vedem felul
in care putem propune pe viitor o echipa viabila pentru acest soi de
manifestari, si sa analizam cum s-a putut produce acest eveniment. Parerea
mea este ca plasarea lui intr-un spatiu romanesc nu s-a putut face fara
stirea si o negociere cu ICR din Bucuresti, precum si cu diplomatia
moldoveneasca din Italia. Fireste, totul este de vanzare, dar e important
cine vinde si cui...

Vladimir Bulat [http://ochiuldeveghe.over-blog.com]