[Oberlist] MD/IT* MOLDOVA la BIENALA DE LA VENETIA!? detalii >>>

stefan rusu suhebator la gmail.com
Sâm Iun 23 16:06:30 CEST 2007

Vladimir,

ma intreb de ce oare Pavilionul Romaniei din acest an nu starneste
nici un comentariu?
in plus din cate am inteles din selectia facuta de Ministerul Culturii
dinRomania au mai fost selectate "in afara" concursului inca 2
proiecte a altor curatori romani,
ce sa intamplat ci ele, ai vre-o idee?

Stefan