[Oberlist] BG* nov broi na byuletin Kultura

oberlist mailing list ober la emdash.org
Mar Mar 11 01:19:46 CET 2008

--
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
http://www.oberliht.org.md
.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
portal informational pentru arta si cultura din Moldova
information gateway for arts and culture from Moldova

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: [artbox] nov broi na byuletin Kultura
From:    "Nelly Stoeva" <nelly.stoeva la gmail.com>
Date:    Mon, March 10, 2008 15:26
To:      artbox la groups.cult.bg

latinica po-dolu

Излезе втори брой на Информационен
бюлетин "Култура", издание на Национален
фонд "Култура" и Евро-български културен
център

На страниците на новия брой ще намерите
разнообразни по тема и начин на
поднасяне материали.

*Има ли културата принос за икономиката?
Трябва ли да поддържаме статистика
за култура и как да я използваме?
Осезаемо и измеримо ли е социалното
въздействие на изкуството? Какъв е
удожествения пазар у нас? Можем ли да
имаме подобро финансиране на
българската култура чрез
преструктуриране на
консолидирания държавен бюджет? Какво
правим и какво не правим за културното
си наследство?*

Надяваме се с тези и други интересни
теми да привлечем вниманието ви, да ви
поканим за разговор, да дадем интересна
информация и да ви предизвикаме с
нови гледни точки.

Вторият брой на бюлетина можете да
разгледате на страницата на Национален
фонд "Култура" www.ncf.bg.

Приятно четене!

Екип на НФК

-----------------------------
Izleze vtori broi na Informacionen biuletin "Kultura", izdanie na Nacionalen
fond "Kultura" i Evro-bylgarski kulturen centyr

Na stranicite na noviia broi shte namerite raznoobrazni po tema i nachin na
podnasiane materiali.

Ima li kulturata prinos za ikonomikata? Triabva li da poddyrjame statistika
za kultura i kak da ia izpolzvame? Osezaemo i izmerimo li e socialnoto
vyzdeistvie na izkustvoto? Kakyv e hudojestveniia pazar u nas? Mojem li da
imame podobro finansirane na bylgarskata kultura chrez prestrukturirane na
konsolidiraniia dyrjaven biudjet? Kakvo pravim i kakvo ne pravim za
kulturnoto si nasledstvo?

Nadiavame se s tezi i drugi interesni temi da privlechem vnimanieto vi, da
vi pokanim za razgovor, da dadem interesna informaciia i da vi predizvikame
s novi gledni tochki.

Vtoriiat broi na biuletina mojete da razgledate na stranicata na Nacionalen
fond "Kultura"_www.ncf.bg.

Priiatno chetene!

Ekip na NFK

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist