[Oberlist] Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru

Vladimir BULAT vbulat la gmail.com
Mar Ian 27 11:09:49 CET 2009

Ce cu adevarat conteaza din cultura romana, "dusmanii" nostri stiu prea
bine! mai bine si decat romanii insisi...Chiar de curand o importanta
editura moscovita *AdMarginem* a editat INTEGRALA Paul Celan! S-a auzit
bine? INTEGRALA. Asa un volum nu exista nici in romaneste...De ce? Pentru ca
noi nu stim decat sa ne lamentam pe la inmormantari si sa facem campanii
politice pe la parastase. Dar sa ne punem cu burta pe carte, sa stim exact
ce pronuntam cand deschidem gura, asta inca-si mai asteapta randul. Cand?
Puskin a fost cel mai mare poet al lumii in secolul XIX, si el a fost in
Basarabia, iar asta conteaza pentru scoaterea noastra din anonimat. Nu-i
plinge nimeni lui de mila, noi trebuie sa ne plangem de mila ca suntem asa
de imbecili si de putini la minte incat dam cu barda in ce ni s-a dat fara
sa cerem...
Da, Mihai, trebuie sa ne ELIBERAM mintile, gandirea, dorinta de a fi robii
unei perceptii unilaterale (Doar rusul e de vina!!!!). Dar poate si noi ar
trebui sa ne asumam partea noastra de vina, de neputinta, de handicap???

--
[...]

Un atașament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist