[Oberlist] petitie pentru stada Grigore Vieru

Victoria Taranu tory_md la yahoo.com
Mar Ian 27 14:01:33 CET 2009

            Nu-mi pasa ca e o petitie si initiativa cu iz preelectoral, nu-mi pasa stada are numele marelui Puskin (mare in contextul unei culturi careia noi NU apartinem), imi pasa ca vom incepe a aprecia si valorifica ceea ce avem.
            Cu tot respectu pentru libertatea cuvantului: celor care se intrec cu glume de prost gust incepand cu durlesti si terminand cu universul: daca nu respectati PERSONALITATEA GRIGORE VIERU, ar trebui sa respectati PERSOANA GRIGORE VIERU, mai asteptati cel putin inca 29 de zile!

--- On Tue, 1/27/09, oberlist-request la idash.org <oberlist-request la idash.org> wrote:

From: oberlist-request la idash.org <oberlist-request la idash.org>
Subject: Rezumat oberlist, Vol 124, Nr. 3
To: oberlist la idash.org
Date: Tuesday, January 27, 2009, 1:13 AM

Trimiteți mesajele adresate listei oberlist la adresa
	oberlist la idash.org

Pentru a vă abona sau dezabona prin intermediul Internetului, vizitați
	http://idash.org/mailman/listinfo/oberlist

sau, prin intermediul unui mesaj email: trimiteți un mesaj cu
subiectul sau mesajul 'help' la adresa
	oberlist-request la idash.org

Puteți apela persoana care administrează lista la adresa
	oberlist-owner la idash.org

Când răspundeți, vă rugăm să editați câmpul Subiect pentru a fi cât
mai specific, nu doar "Re: Contents of oberlist digest..."

Topicile de azi:

   1. Re:  Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru
      (stefan rusu)
   2. Re:  Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru
      (Maxim Bitco)
   3. Re:  Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru
      (Vladimir BULAT)
   4. Re:  Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru
      (Tarus Mihai)
   5. Re:  Rezumat oberlist, Vol 124, Nr. 2 (rodica roky)

Message: 1