[Oberlist] Rezumat oberlist, Vol 124, Nr. 3

rodica roky roooodica la yahoo.com
Mie Ian 28 09:23:29 CET 2009

Ce-ar fi  sa te scoli intr-o dimineata si sa descoperi ca unul din copii a murit, intr-alta zi sa descoperi altul mort cu intestinele afara, sa-ti mai ramana in final doar un copil viu, sa speri ca va trai, dar intr-o zi sa descoperi ca si el a murit, sa mananci si balegarul de pe drum, sa auzi de canibalism, sa te intrebi de ce doar eu din toata familia am ramas vie - asta a trait bunica mea. Cum ar fi sa ai in pod cateva carti de Puskin in rusa bine ascunse si sa stii ca daca vor fi descoperite, vei fi arestat, cum ar fi sa-ti terfeleasca limba si identitatea-n glod. Ei, statul german si-a cerut scuze pentru cele intamplate, adevarul ca in estul europei masacrele au inceput dupa cel de-al 2-lea razboi mondial, dar vor mai trece 100-200 de ani pana-si va cere scuze si statul rus. Dragii mei, vaicarelile voastre sunt nimic pe langa ceea ce au trait popoarele din vecinatatea statului rus.

Un ata?ament HTML a fost eliminat

Mai multe informații despre lista de discuții oberlist