[Oberlist] FR* evnt/perf: Ghenadie POPESCU - in cadrul proiectului Frasq, Rencontre de la performance, 18 oct. 2009

Vladimir US vladimir at oberliht.org.md
Thu Oct 15 01:25:30 CEST 2009

Ghenadie POPESCU - in cadrul proiectului Frasq, Rencontre de la
performance va prezenta performance-ul "Crocodile".

http://www.frasq.com/frasq_2009/pages_artistes/frasq_popescu.html

Begin forwarded message:

> From: "Le Générateur" <frasq at legenerateur.com>
> Date: Oct 14, 2009 8:40:29 PM EEST
> To: "Vladimir US" <vladimir at oberliht.org.md>
> Subject: Deuxième weekend de Frasq, Rencontre de la performance du 3
> au 25 oct. 2009 en Ile-de-France
>

> Si vous ne visualisez pas correctement cet email, cliquez sur le
> lien / If you can't read this email, please click on the link
>

> www.frasq.com
>
>        Performance, action danse, piano-bar, micro événement, ballade,
>
>                           ... pour ce deuxième weekend de frasq
>

> SAMEDI 17 OCTOBRE ::: à partir de 14h
> [...]

Vladimir US

CHIOSC   |   director de proiect

http://oberliht.org.md/chiosc.html

Proiectul CHIOSC este realizat cu suportul financiar al Fundatiei
Culturale Europene http://www.eurocult.org

--
Asociatia Tinerilor Plasticieni din Moldova "Oberliht"
Moldova Young Artists Association "Oberliht"
email: 	vladimir at oberliht.org.md
portal informational pentru arta si cultura din Moldova