[Oberlist] 2010: LEGEA CINEMATOGRAFIEI RM (DRAFT)

toderika ion toderika_ion at yahoo.com
Wed Mar 9 05:54:36 CET 2011

imi  pare  bine ca  totushi  exista  oameni  care  pot  gindi  la  rece.
Cinematografia  RM  ar  putea  avea  succes  si  ar  putea  deveni  si
functionala  intr-o  buna  zi.  Sunt  sigur  ca  ingeniozitate  si
creativitate  exista  indeajuns  ce-ar  fi  daca  totushi  ministerul  baga
coarnele  in  pamint  si  nu  mai  aproba  nici  legea  care  se  propune. Eu
m-am  cam  pierdut  oleaca  prin  mesajele  dvs  poate  cineva  sa    dea
macar  un  link  cu  legea  veche,exemplele  de  lege  din  tarile  mentionate
si  legea  care  a  propus-o  grupul  de  lucru  ca  macare  sa  am  idee
despre  ce  este  vorba.