[Oberlist] Moldova la Bienala din Venetia

Octavian Esanu octavian.esanu at duke.edu
Thu Mar 31 02:00:39 CEST 2011

Vorbeam cu Stefan prin e-mail, si ziceam sa trimitem un text la "instante" internationale -- reviste specializate pe "contemporary art in Estern Europe" (ARTMargins, Umelec, Moscow Art Magazine). As putea lua legatura cu redactorii -- nu stiu numai daca ar vrea ei sa se implice, dar cel putin sa cercam sa sensibilizam opinia internationala. Poate ca asa -- cu pressing mediatic din afara -- sa facem ceva zarva la Ministerul Inculturii...