[Oberlist] Moldova la Bienala din Venetia

stefan rusu suhebator at gmail.com
Thu Mar 31 10:06:56 CEST 2011

2011/3/30 Vladimir BULAT <vbulat at gmail.com>

> @Stefan Rusu,
> de ce astepti de la mine solutii, propuneri? Sunt din cate stii un critic
> de arta, un blogger, si un analist cultural - deci nu ofer solutii, ci
> comentarii & analize, this is my job!

nu te supara, chiar te invit sa iesi din scheme, vin-o si cu solutii....
coboara din turnul tau de fildes de blogger si de supraveghetor al
activitatii ksak-ului, fa macar un efort, nu spun ca de cand ksak -ul are
sediu pe Banulescu Bodoni nu ai catadixit sa treci nici odata,
nici macar invitat...

Voi care sunteti manageri & operatori culturali -- trebuie sa
> activati...Oricum, in acest caz concret, nu mai e nimic de schimbat. Ma tem
> ca deja "jocurile sunt facute", zarurile aruncate...

nu te supara, tu de pe ce orbita emiti? nu te-am vazut la nici un eveniment
al Oberlihtului sau al KSAK-ului in ultimii ani si cat de recent ai comentat
sau analizat asa ceva, cat de prestatia ta de analist cultural, ce sa zic o
vede toata lumea, tii pulsul scenei culturale si in special pe creatia
vunderkinzilor moldoveni,
asa ca las-o mai moale cu sugestiile....

> Ce putem insa face pentru anii urmatori> 2013-2015-2017 etc.? Asta mi se
> pare mult mai constructiv de discutat!!!

vom discuta si viitorul, chiar LUNI la CLUB-ul ad-hok, vii?

@Lucia Macari,
> ai ceva date despre activitatea curatoarei Oxana Maleeva, proiecte,
> publicatii?! E interesat de aflat si despre curatori, daca artistii sunt
> considerati, de unii, IMPOSTORI!

sunt sigur ca sesizezi diferenta dintre "creatia" lui *Valeria Duca *atat de
bine articulata de tine si artistii ce practica arta contemporana? si pe ce
merite ar trebui cineva sa ajunga la o Bienala si sa reprezinte o tara,

mult success in continuare!

>>> http://manastiri-basarabene.over-blog.com/
>>> http://moara-rosie.blogspot.com/
>>> http://iulia-a-von-gheiking.over-blog.com/